...minden remekül ment, a terápiák is, stb. amikor éppen azon gondolkodtam/tunk, hogy talán egy harmadik kutyus is beleférne az életünkbe. Felvettem a kapcsolatot több menhellyel is, nem csak a városban... kerestem az ideális terápiás kutya jelöltet.... az új családtagot.....

....amikor, egyszer csak, 2009. szeptember végén különös e-mail-t kaptam.

Béresné Bagaméri Eszter keresett meg, hogy segíteni szeretné a Csodakutya Alapítvány munkáját, border collie kiskutyái vannak és hogy felajánl egy kiskutyust, hogy neveljük belőle is terápiás kutyát és majd Ő fog segíteni a rászorulóknak....

Bevallom, nagyon váratlaunk ért a levél, de mit volt mit tenni, egy ilyen ajánlatot nem lehet visszautasítani. Azonnal válaszoltam, aztán pár óra múlva telefono is hívtam Esztert. Próbáltam informálódni a kutyusról, a körülményekről, a szándék komolyságáról, mindenről. Sokat beszélgettünk, meséltem Eszternek a Goldyról és Dömérpől, az alapítványról a munkánkról, a terápiás csodákról amiket a kutyákkal sikerült elérnünk, szóval mindenről. Kértem képet Army-ról, mert, hogy így hívják a legcsodálatosabb adományt....

Íme Thandershire Armageddon hívónevén: Army

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és ami már a képekből is azonnal kiderült, Army igazi border. A maga stílusával, az örökmozgó, figyelő, "dolgozi akaró" kutya.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009. október 5-én, - miután Goldy és Döme mind a 10 kicsinye új családba költözött - elindultunk Lajosmizsére, hogy megismerkedjönk Armyval és elkezdődjék közös életünk.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Fné M. Alíz  2010.06.12. 09:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csodakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr972075707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása